Menu
Your Cart

Invoice terms

Έκδοση τιμολογίου βάσει άρθρου 39Α κώδικα ΦΠΑ και ΠΟΛ 1150/2017

Οι παραγγελίες με αποστολές από το κατάστημα μας, με ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ θα γίνονται ΜΟΝΟ εφόσον πρώτα ελέγξουμε την ορθότητα των απαραίτητων εγγράφων (λόγο φόρτου εργασίας έως και 30 ημερών από την ημέρα παραγγελίας τους) και την υπαγωγή σας στο ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΦΠΑ, ούτως ώστε να διαπιστωθεί ότι τυγχάνει εφαρμογής η διάταξη του άρθρου 39Α του Κώδικα ΦΠΑ και οι οδηγίες της ΠΟΛ 1150/2017.

Ειδικότερα, για την πραγματοποίηση αγοράς με έκδοση ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ θα πρέπει να πραγματοποιείτε online παραγγελία και να δημιουργείτε λογαριασμό στην ηλεκτρονική μας σελίδα. Έπειτα μέσα απο τον λογαριασμό σας θα πρέπει να κάνετε upload τα παρακάτω έγγραφα.

  1. Στοιχεία μητρώου επιχείρησης από την προσωποποιημένη πληροφόρηση μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του Taxisnet, με ημερομηνία εκτύπωσης την ίδια ή την προηγούμενη της συναλλαγής. (Μπαινεις με τους κωδικους του taxisnet, στη συνεχεια πατας εφαρμογες, μετα στοιχεια μητρωου και μετα στα αριστερα στοιχεια επιχειρησης και δινεις εκτυπωση την εικονα που βλεπεις).

    • Εναλλακτικά αν πρόκειται για εταιρία νομικών προσώπων θα χρειαστούμε τα Στοιχεία μητρώου νομικού προσώπου από την προσωποποιημένη πληροφόρηση μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα του Taxisnet, με ημερομηνία εκτύπωσης την ίδια ή την προηγούμενη της συναλλαγής.

  2. Δελτίο Αστυνομικής Ταυτότητας του νόμιμου εκπροσώπου της εταιρείας είτε ατομικής εταιρείας είτε νομικών προσώπων.

  3. Επικυρωμένο έγγραφο από τράπεζα είτε κάποιο άλλο επίσημο έγγραφο, όπου θα αποδεικνύεται ότι υπάρχει επαγγελματικός/εμπορικός λογαριασμός συνδεδεμένος με τον Α.Φ.Μ. της επιχείρησης.

  4. Υπεύθυνη δήλωση του νόμιμου εκπροσώπου, σε περίπτωση εταιρείας νομικών προσώπων, ότι είναι ενήμερος για την παραγγελία/αγορά.

Μετά την αποστολή και τον έλεγχο των εγγράφων από το λογιστήριο μας εντός της ως άνω ορισθείσας προθεσμίας, θα λάβει χώρα επεξεργασία των εγγράφων και μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της, οι εγκεκριμένοι πελάτες θα μπορούν να προχωρήσουν σε παραγγελίες, αφού συνδεθούν με το λογαριασμό τους.

Σε κάθε περίπτωση δεν θα πρέπει να προχωρήσετε σε αποπληρωμή της παραγγελίας αν δεν έχετε λάβει ενημερωτικό e-mail για το τελικό ποσό κατάθεσης και δεν θα πρέπει να πραγματοποιείτε δεύτερη παραγγελία πριν την ολοκλήρωση της αρχικής παραγγελίας και του αρχικου ελέγχου.

Σύμφωνα με την Ενότητα Ε,στην Παράγραφος 3. Ο πωλητής έχει υποχρέωση να ζητά από τον αγοραστή κάθε πρόσφορο αποδεικτικό στοιχείο και να ελέγχει τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας αυτού ώστε να αποφεύγεται η κατάχρηση του συστήματος από πρόσωπα που δεν είναι υποκείμενα με δικαίωμα έκπτωσης (π.χ. ιδιώτες). Οι εκπρόσωποι των υποκειμένων/αγοραστών προσκομίζουν κάθε πρόσφορο μέσο για να αποδείξουν την νομιμοποίηση αυτών για τις συναλλαγές που πραγματοποιούν. Σε κάθε περίπτωση αμφιβολίας του πωλητή θα πρέπει να επιβαρύνεται το φορολογικό στοιχείο με Φ.Π.Α.

Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου η πληρωμή γίνεται μόνο με Τραπεζική Μεταφορά ή Έμβασμα, από εταιρικό/επαγγελματικό λογαριασμό που ανήκει στον ίδιο ΑΦΜ με αυτόν του Πελάτη και η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο στην έδρα του Πελάτη.

Η παραλαβή του δέματος γίνεται μόνο από το νόμιμο εκπρόσωπο της επιχείρησης προσκομίζοντας την ταυτότητα του ή το διαβατήριο του για ταυτοπροσωπία. Σε διαφορετική περίπτωση ο παραλαβών θα πρέπει να προσκομίσει εξουσιοδότηση με το γνήσιο της υπογραφής (ΚΕΠ – αστυνομικό τμήμα) και την ταυτότητά του ή το διαβατήριο του.

Σε περίπτωση που δεν έχουμε λάβει τα παραπάνω έγγραφα εντός 48 ωρών ή τα έγγραφα που μας σταλούν δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του Νόμου και της ΠΟΛ, η παραγγελία θα ακυρώνεται αυτόματα.